Sieni- ja luotoretki Nuuksiossa 17.9.2022

11.9.2022

Sieni- ja luontoretki Nuuksiossa yhdessä Club Españolin kanssa järjestetään lauantaina 17.9. Helsingin metsänhoitajien kämpällä Nuuksiossa. Kokoontuminen Haukkalammen luontotuvalla retkeilykeskus Haukanpesän edessä klo 11.00. Parkkipaikan osoite Haukkalammentie 32, Espoo.

Ohjelmassa luonnossa oloa, sienestystä ja sieninäyttely, sieniruoan teko, saunomista, uimista sekä grillausta. Löytämämme sienet opastetaan sekä suomeksi että espanjaksi. Osallistumismaksu SES:n ja Club Españolin jäseniltä 5 € ja muilta 10 €, lapset alle 12 vuotta maksutta. Osanottomaksuilla katetaan kämpän vuokra ja järjestelykuluja. Seura tarjoaa kahvit ja lasin sieniruokaan sopivaa juomaa, muutoin kaikki saavat ottaa mukaan haluamansa ruoat ja juomat. Ilmoittautumiset viimeistään 12.9. sähköpostilla hallitus@suomiespanjaseura.fi, otsikoksi "Syyskauden avaus".