Kutsu vuoden 2022 syyskokoukseen 1.12.2022

12.11.2022

Tervetuloa Suomi-Espanja Seura ry:n syyskokoukseen, joka pidetään torstaina 1.12.2022 klo 18.00 Malta-talossa, Välimerenkatu 13 (Jätkäsaari). Kokoukseen voi osallistua myös virtuaalisesti Google Meetin välityksellä- kokoukseen ilmoittautuneet saavat osallistumislinkin sähköpostilla.

Kokousta edeltävän syyskokousesitelmän Castilla- La Mancha, a hidden gem in the Spanish countryside pitää Ana Roca Espanjan valtion matkailutoimistosta. Esitelmän alussa on katsaus Espanjan matkailun nykytilanteesta. Varsinainen syyskokous alkaa välittömästi sen jälkeen noin klo 19.00. Kokouksen järjestelyissä noudatetaan vallitsevia koronturvallisuudesta annettuja suosituksia ja ohjeita.

Kokoukseen tulee ilmoittautua sähköpostilla sesposti@suomiespanjaseura.fi  viimeistään 25.11.2022! Otsikkoon Syyskokous. Ilmoita samalla osallistutko fyysisesti paikan päällä vai etäyhteydellä. Kokousmateriaalit tulevat kohta ladattaviksi Suomi-Espanja seuran nettisivuille ja ovat saatavissa myös kokouspaikalla.

Suomi-Espanja Seura ry:n hallitus, 11.10.2022

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus

2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, pöytäkirjantarkastajien ja