Vuoden 2020 syyskokous pidettiin 17.11.2020

29.10.2020

Syyskokous pidettiin 17.11.  Ennen varsinaista kokousta Kon-Tiki Toursin toimitusjohtaja Timo Saranpää piti esityksen otsikolla Matkailun nykytilanne, erityisesti Espanjassa.

Kokouksessa hyväksyttiin Suomi-Espanja Seuran toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2021. Toiminta pitkälti entisenlaista ja hyväksi todettua, mutta uuttakin aina haetaan. Toteutustapa – paikalla vai etänä- riippuu tietysti erään pandemian kuriin saamisesta, tästä uusin tieto jäsentiedotteissa ja nettisivuilla.

Henkilövalinnoissa seuran puheenjohtajaksi vuodelle 2021 valittiin edelleen Jouko Lehtoviita ja varapuheenjohtajaksi vuodelle 2021 Lasse Haapamäki. Hallituksen jäseniksi erovuoroisten ja eronneiden tilalle vuosiksi 2021–23 valittiin Juhani Raunio, Eeva Teräsalmi, Eeva Kaartinen ja Matti Sovijärvi. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Erovuoroiset jäsenet hallituksesta olivat Marjatta Vehkaoja ja Kati Lanu-Peurala. Hallituksesta erosivat Anne Nikula ja Berit Virtanen-Thewils. Kiitos heille kaikille panoksesta seuran eteen!

Tarkemmin hallituksen työnjaosta tammikuun tiedotteessa, mutta valituista Matti Sovijärvi on lupautunut toimimaan SES-lehden päätoimittajana ja Juhani Raunio hoitamaan taloutta.

Syyskokouksen 2020 aineisto löytyy tästä.