Kesäkauden avaus 31.5 ravintola La Taperíassa (Uudenmaankatu 7, HKI) alkaen klo 18

16.5.2022

Uuden espanjalaisen ravintolan omistavat El Mercadosta tuttu Jaime Yserny yhdessä iskelmätähti Antti Ketosen kanssa

Mukavan yhdessäolon kruunaa espanjalaisten laulujen laulaminen yhdessä. Laulattajana meillä on Suomessa pitkään vaikuttanut muusikko ja espanjanopettaja Virginia Nanclares, laulamista varten saamme monistetut sanat kaikille. Laulupakkoa ei ole, voi tulla vain nauttimaan hyvästä seurasta, tunnelmasta sekä tapaksista ja juomista. Seura tarjoaa alkuun cavat, muista ostoksista jokainen vastaa itse. Meille on suunniteltu pari valmista tapasmenyytä, jotka tässä alla, hinta sisältää lasin viiniä.

Ilmoittautuminen kesäkauden avaukseen sähköpostilla sesposti@suomiespanjaseura.fi viimeistään perjantaina 27.5. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä! Ilmoita samalla kumman menyyn valitset! llmoittautuminen vahvistetaan maksamalla valittu menyy/valitut menyyt Suomi-Espanja Seuran tilille FI 98 2153 1800 0208 84. Ei-jäsenelle hinta on 10 € kalliimpi.

Menu I 25 € sis alv

- Lasi viiniä

- 3 viipaletta juustoa (3 eri juustoa)

- 2 eri lihaleikkelettä (25g yht.)

- oliivit

- boquerones en vinagre

- leipää

Menu II 30 € sis. alv

- Lasi viiniä

- 4 viipaletta juustoa (4 eri juustoa)

- 2 eri lihaleikkelettä (25g yht.)

- oliivit

- boquerones en vinagre

- leipää

- Pintxo de sobrasada (sobrasada, Payoyo-juusto ja hunaja)

Annoksen on mahdollista saada myös lihattomana/kalattomana; mainitse tästä ilmoittautumisesi yhteydessä niin tämä huomioidaan annostasi rakennettaessa. Liha/kala korvataan kasviksilla.

HUOM; El Mercadon myymälä sijaitsee ravintolan yhteydessä ja kesäkauden avauksen yhteydessä saat ostoksista -10 % alennuksen! Voit tutustua valikoimaan www.elmercado.fi. Paljon hyvää tarjolla!

Klikkaamalla alla olevaa kuvaa pääset tutustumaan La Taperían kotisivuun!!